niedziela, 13 kwietnia 2014

Magic Hungry Turtles #4

#Paczadła Oli#

Zobaczymy jak Kaka się zdziwi że w domku jesteśmy.
-Diana chodź bo słyszę że wchodzi- Szturchnęłam przyjaciółkę w rękę
Zgodnie ustawiłyśmy się pod drzwiami. Kamila przekręciła zamkiem w drzwiach a my wyskoczyłyśmy zza drzwi.
-Ała!! -Razem z Didi prawie równo krzyknęłyśmy
-Cioty słychać Was na zewnątrz- Oznajmiła wyszczerzona Kaka
Popatrzyłyśmy na siebie z Dianą i uśmiechnęłyśmy na widok naszej pozycji [ We dwie klęczałyśmy, rozczochrane włosy i łapałyśmy się za bolące nosy]
-Dobra chodźcie zająć pokoje!!- Krzyknęłam i złapałam je za ręce
Zgodnie wbiegłyśmy na schody i każda udała się do przypadkowego pokoju.
Ja znalazłam się w przecudnym pokoju :

W dodatku z łazienką.

Gdy odłożyłam swoją torbę na miejsce pobiegłam do dziewczyn i zobaczyłam Dianę z otwartą buzią a Kamila zniknęła. Moim oczom ukazał się równie piękny pokój Di z łazienką.

Zaczęłyśmy nawoływać Kamilę ale było głucho. Nie powiem zaczęłyśmy się martwić o nią. 
Wbiegłyśmy do jej pokoju i osłupiałyśmy że ktoś mógł wykonać taki nietypowy pokój.

Kamila stała przed lustrem dotykając go ręką z otwartą buzią.
-Młoda bo Ci mucha wpadnie- Powiedziałam w żartach
Ona się "Obudziła" i zaczęła nas wypychać krzycząc
-Wynocha z mojego królestwa! Od dziś możecie mnie nazywać Królową Elżbietą III!
-Mmmm... bo ten Kamila wiesz że na tym obozie uczy One Direction..- Zapytałam bojąc się jej reakcji
-Ale fajnie!- Moja mina to taka : 'Że co ?!"- No kurwa zabije go..-dodała cicho a ja zastanawiałam się kogo ?
----------------------------------
--------------------------
Wiem obiecałam o 17 ale nie dałam rady bo oglądałam BATMANA♥...
/Muffin

2 komentarze:

  1. Sypcio!
    Kama ma zarąbisty pokuj XD

    http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. ;)
    Fajny sposób pisania. ;)
    Fajne zdjęcia. ;)
    Bardzo interesująco tutaj. ^^

    http://kolorowa-biel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń