środa, 30 lipca 2014

Informacja #7

Hej tu Polly i chciałam Wam coś ogłosić..
Do końca MHT został 1 rozdział i epilog.
Następne opowiadanie ukaże się na : http://unfulfilled-dreams-1d.blogspot.com/
*Więc znowu poszukuję ale tym razem 1 dziewczyny :D
Liam,Niall i Zayn są zajęci więc macie do wyboru Louisa i Harry'ego. :D
Ahh no tak -,- zapomniałabym napisać, że rozdział 15 (ostatni) będzie 7 Sierpnia a Epilog albo w ten sam dzień albo jeden dzień później--> Sami zdecydujcie

----------------
/Polly
* Nie dotyczy Oli i Tosi :D
PS: Ola napisz nam imię Twojej bohaterki
Polly: Hope Angel Parker
Tosia: Blanca Love Smith
PS`2: Musisz mieć na nawisko Higgins :D

8 komentarzy:

  1. Oh szkoda, że już to będzie koniec.
    Hehs Lou jest mój więc zostawcie go plose w spokoju..:D
    Czekam na ten 15 rozdział i epilog
    Buziaki :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza napisałaś kom więc pytanie : Jak chcesz żeby Tw postać się nazywała? Podaj imię, drugie imię i nazwisko (angielskie)
      /Polly

      Usuń
    2. Haha Ty tak na serio?! O.o
      Wg na czym by to polegało oprócz podania imienia (wiem głupie pytanie.. Ale ja nie mam takiego talentu jak wy i wolę się dopytać.)

      A.

      Usuń
    3. Na Tym, że Twoja postać jest w opowiadaniu. Podajesz mi Twój gmail i piszesz z nami opowiadanie!
      /Polly

      Usuń
    4. Oh dobra to nwm.
      Katherine Chanel Avalon
      Może być? Bo nie jestem pewna.
      Buziaki:*
      A.

      Usuń
    5. Tak :) podasz Twój Gmail?
      /Polly

      Usuń
    6. Oczywiście :D
      adzia80@gmail.com
      Proszę bardzo :)

      A.

      Usuń
  2. Ymm to moja postacią niech będzie Nina Dobrev a nazywać się będe Elena Rose Higgins. Może być ?

    Olaa..

    OdpowiedzUsuń