środa, 2 lipca 2014

Przeeeeeeeepraszam!!!!!!!!!!

Bardzo ale to bardzo Was przepraszam że nie dodałam rozdziału na który czekacie. 26(akurat przed zakończeniem) czerwca był dla mnie okropnym dniem gdyż mialam wypadek samochodowy wracajac z tata od koleżanki. No i tak wlasnie byłam w szpitalu gdzie spędziłam prawie dwa tygodnie .Krótko mówiąc byłam tam do wczoraj. W tym głupim budynku robili mi jakieś głupie badania.Nic takiego poważnego podobno sie nie stało ale kazali mi zostać na "obserwacji". Oczywiście miałam tam tablet ale nie było czasu by z niego nawet skorzystać.  Jeszczeee raz bardzo bardzo bardzo bardzo przepraszam.  Mam nadzieje że wybaczycie. Dziekuje za zrozumienie i w ciągu dwóch najwięcej trzech dni pojawi się rozdział.

Kocham Was /Olaa...

7 komentarzy:

  1. Współczuję Ci... Kochana jak dobrze że wróciłaś ;)
    /Polly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez sie cieszee. W TYM CHOLERNYM BUDYNKU MIALAM TYLE WENY I WYMYSLILAM ROZDZIAL ALE GO zapomnialam. Stesknilam sie za wami ;*

      Usuń
  2. Jeju kochana, nie mamy Ci co wybaczać. Byłaś w szpitalu, nie z Twojej winy. Ale już wszystko w porządku? Tak?! Jejciu :**
    Nie przejmuj się. Czekam na rozdział.0:*
    Trzymaj się :**
    Buziaki:*
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze jest ok...wrazie czego mam wrócić z powrotem(czego szczerze nie chce) Mam dość Wszystkiego co z tym budynkiem jest zwiazane -.-
      Dziekuje kochana ;*
      Buziaki;*
      /Olaa....

      Usuń
  3. Współczuje. W ogóle co Ci się stało i byłaś 2 tygodnie w szpitalu. Boje się szpitali, nie wytrzymałabym tyle czasu tam. Jak się czujesz?

    Tosia xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sie czuje . Hmm zajebiscie boli mnie glowa a tak to jest dobrze ;) Uwiez ja tez sie boje szpitali... brrr tam jest kurwa tak bialoo... mam dosc tego koloru narazie ;/

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń