wtorek, 8 lipca 2014

Liebster Blog Award #3

Zostałam nominowana przez ann horan z bloga right-now-one-direction.blogspot.com  :D

Odpowiedzi na pytania:

1. Twoja największa wtopa?
Polly: spodnie pękły mi na treningu
Tosia: I Ty się o to mnie pytasz? Na lekcji j. polskiego przyjaciel rzucił gumką w moją przyjaciółkę. Się wkurzyłam, wzięłam tą gumkę i chciałam w niego rzucić, ale gnojek się schylił. Gumką prawie oberwała nauczycielka. Miała ją tuż przed nosem.
Ola: Wywaliłam sie na schodach przed gomnazjalista-.-

2. Lubisz wyróżniać się z tłumu?

Polly: Zależy w czym... Lubię wyróżniać się włosami :D
Tosia: Tak. Np. po co chlapać się wodą z fontanny jak można do niej po prostu wejść XD
Ola:Tak. Np gadałam  z koleżanką w klasie ona do mnie " siekierą chcesz dostać? '' a ja na całą klasę " a ty kurwa motyką!?" I wszyscy taka mina WTF?

3. Ulubiony zapach perfum?

Polly: Our Moment lub Only Imagine
Tosia: Our Moment i każde o zapachu owców lub wanilii
Ola: Our Moment i każde owocowe.

4. Twoje hobby?

Polly: Taniec, śpiewanie, pływanie, piłka nożna, ręczna, kosz, jazda konna i wszelkie inne sporty.
Tosia: Śpiewanie, piłka nożna, robienie zdjęć, udawanie chorej by gdzieś nie iść (ale ciii to ściśle tajne), nie wiem czy taniec w moim wykonaniu się zalicza, pisanie, rysowanie
Ola: Śpiewanie,  taniec, siatkówka, koszykówka, pisanie piosenek i opowiadań ^^. Gra na gitarze , słuchanie muzyki, wygłupianie sie i spanie. Jeszcze rysowanie i piłka nożna.

5. Ulubiony cytat?

Polly: "Bądź sobą. Wszyscy inni są zajęci"- Liam Payne i "Żyj własnym snem i nigdy się nie budź"- Liam Payne
Tosia: "Śpij aż będziesz głodny, jedz aż będziesz śpiący"- Niall Horan i "Najlepszym lekarstwem na wstyd jest zdolność zaśmiania się z siebie"- nie znam autora
Ola:"To, że masz wady, nie oznacza , że nie są one piękne"~Zayn Malik i "Bycie singlem, nie znaczy, że jesteś słaby, to znaczy, że jesteś wyjątkowo silny, aby czekać na to na co zasługujesz"~Niall Horan.

6. Dlaczego prowadzisz bloga?
Polly:  Lubię zapisywać sny.
Tosia: Bo ta wyżej chciała XD
Ola: Dla przyjemności.

7. Masz jakiegoś idola?
Polly: 1D, 5SoS,
Tosia: 1D, Cristiano Ronaldo <33, Demi Lovato i Sam Claflin
Ola:  1D, The Vamps, 5SoS.

8. Czego byś nigdy nie zrobiła?
Polly: "ABORCJA" to u mnie zakazane słowo.
Tosia: Nie zostawiłabym przyjaciół i nie obraziłabym się na Tomka
Ola: Polly ma świętą rację razem z Tosia  !!!!!

9. Dokończ!

Polly:
Kocham.. One Direction!
Nienawidzę.. siebie
Nie mogę.. spać
Uwielbiam.. śpiewać
Mam..Tośkę xD
Szukam.. chłopaka xD
Tęsknię.. za psem
Marzę.. o piosenkarstwie
Ufam.. przyjaciołom
Szanuję.. wszystkich
Toleruję.. picie i palenie
Chciałabym.. być piosenkarką
Potrzebuję.. talentu
Śmieję się gdy.. gdy ktoś coś powie (nie ważne czy śmieszne)
Płaczę gdy.. nigdy nie płaczę

Tosia:
Kocham.. pewną osobę i 1D
Nienawidzę..  płaczu
Nie mogę.. myśleć jak zdrowa osoba
Uwielbiam.. jeść
Mam.. Polly. Jak ona mnie to ja ją XD i mam muchę na sznurku o.O
Szukam.. miłości XD
Tęsknię.. za przyjacielem ;(
Marzę.. by być znaną aktorką lub piosenkarką, lub fotografem na koncertach...
Ufam...przyjacielowi
Szanuję.. wszystkich wokół. Niestety czasem puszczają mi nerwy.
Toleruję.. mojego brata
Chciałabym.. mieć męża (co graniczy z cudem)
Potrzebuję.. snu i pełnej po brzegi lodówki. Aaa i przytulenia
Śmieję się gdy.. widzę swojego przyjaciela.
Płaczę gdy.. mi się nudzi albo gdy nie mogę zasnąć...

Ola:
Kocham.. One Direction
Nienawidzę.. motyli
Nie mogę.. jeść  czekolady, ale i tak ją  jem
Uwielbiam..Zayn'a Malik' a i tatuaże
Mam..Tośkę i Polly.. yhm to sie dopiero porobiło xD
Szukam.. chłopaka
Tęsknię..za Kacperkiem xD
Marzę..by zostać piosenkarką bądź tancerką
Ufam...Alicji i Kacprowi
Szanuję.. wszystkich
Toleruję..większość osób
Chciałabym.. spotkać One Direction
Potrzebuję..Jedzenia... NO BO GŁODNA JESTEM, !
Śmieję się gdy..zawsze się śmieje..
Płaczę gdy..rzadko płacze. Musze to przyznać ale na żadnych pogrzebach jeszcze nie płakałam a troche ich było....

10. Twoja największa wada?
Polly: Głos
Tosia: Wybuchowość i chyba też głos
Ola: Wybuchowość...i lekko myślność.

11. Plany na przyszłość?

Polly: Nie mam pojęcia...
Tosia: A więc... nauczyć się angielskiego. Wyprowadzić się do Anglii. Zostać znaną aktorką bądź piosenkarką, ewentualnie fotografem. Jeśli się znajdzie jakiś facet to mąż i adoptowane dzieci. O to moje plany na przyszłość :D
Polly: Ej no jedziemy razem do Anglii >.< Będziemy wyrywać chłopaków się nie martw xD
Tosia: Ty kogoś wyrwiesz. Ja wszystkich będę odstraszać, więc każdy padnie u twych stóp XD
Polly: Hahah.. ej no >.< będę chomikię xD a TY i JA będziemy wyrywać dupcie xD
Tosia: Twoich jeszcze mocy wszystkich poznałam nie. (Jest klimat Star Wars XD co nie?)
Ola: Nauczyć się angielskiego wyjechać do Anglii. Być piosenkarką bądź tancerką.  Znaleźć męża mieć dużo oo dziecioków.xD






Moje pytania:


1. Ulubiona piosenka?
2. Twoje największe marzenie?
3. Jakie masz plany na wakacje?
4. Piosenka przy, której płaczesz?
5. Jak się nazywają Twój najlepszy przyjaciel/przyjaciółka?
6. Najlepszy blog jaki czytałaś/czytasz?
7. Oglądasz The Walking Dead?
8. Opisz swój charakter.
9. Najgorsza rzecz jaką zrobiłaś?
10. Twoje ulubione kolory?
11. Ulubione zajęcia?


Nominuję:
http://harrystyles-and-selenagomezff.blogspot.com/
http://hey-im-a-witch.blogspot.com/
http://the-first-avenger.blogspot.com/
http://wanna-reach-out-for-ya-1d.blogspot.com/
http://best-thing-1d.blogspot.com/

/Tosia i /Polly i /Ola

9 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za nominację. Miło, że komuś się podoba mój blog :D

    Buziaki
    Selinka :*
    http://harrystyles-and-selenagomezff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej dziewczyny ja jade z wami. O ile ze mną wytrzymacie i nie wywalicie mnie w pierwszym lepszym rowie. Też chcę wyjechać i zamieszkać w Angli, poznać The Vamps (bo ich ubóstwiam, moi bogowie <33) i 1D.
    "Bycie singlem nie oznacza, że jesteś słaby. Oznacza, że jesteś wystarczająco silny by czekać na to, na co zasługujesz" to też i mój ulubiony cytat. Mam go cały czas w opisie na gg i mówi on o mnie po części.
    I też jestem baaardzo wybuchowa i w większym stopniu lekkomyślna bo najpierw zrobię, potem myślę...
    Eh adoptujcie mnie....
    Plose.. :)
    Czekam na rozdział <3
    Lov ya :**
    A.

    I taka tam rózycka dla was :* (dla każdej z was :* )
    @-}--
    @-}--
    @-}--

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaadoptuję Cię jeśli chcesz mieszkać ze mną- pojebem xD
      /Polly

      Usuń
    2. Też mogę Cię zaadoptować. Razem z Polly weźmiemy ślub i Cię wychowamy. Będziesz mieć poje****** rodziców XD

      Usuń
    3. Boże będę mieć fobię do końca życia :O
      /Polly

      Usuń
    4. Nie przesadzaj. Nie musimy brać ślubu XD Jak Cię porwę z tego Carefula to nie będę Cię pytać o zdanie xd

      Usuń
    5. HHAHAHAHAHAHAHA boże jeszcze większa trauma będzie jak tym samochodem wjadę w lotnisko xd
      /Polly

      Usuń
  3. A co do Tosi: Kocham.... pewną osobę i 1D
    Tą pewną osobą jestem ja zgadłam??
    /Polly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy się nie dowiesz buha buha buha ha (złowieszczy śmiech XD)

      Usuń