wtorek, 1 lipca 2014

Liebster Blog Award #2

Zostałam nominowana przez Nataszę z bloga http://upadla-i-lowcy.blogspot.com/ :D



Pytania od Nataszy :

1. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
 Polly: Gitara i troszeczkę na pianinie/keyboardzie
 Tosia: na kazu, trochę na perkusji

2. Jakie jest twoje ulubione danie?
 Polly: Emmm... Ja ogólnie lubię jeść ale sądzę że spaghetti 
 Tosia: skampi (krewetki w panierce) groszek i pieczone ziemniaki XD
 Polly: Ja nawet nie wiedziałam że takie coś jest jak skampi xD

3. Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu?
 Polly: Chciałabym umieć śpiewać..
 Tosia: Chyba nie

4. Skąd bierzesz wenę na pisanie?
 Polly: Moje rozdziały to tak naprawdę sny :D
 Tosia: Inspirują mnie moi przyjaciele i znajomi

5. Jak masz na drugie i trzecie imię? Jeśli nie masz trzeciego to jakie chciałabyś mieć?
 Polly: Na drugie Monika a na trzecie....  Nadzieja (Tak jest takie imię xD)
 Tosia: Drugie to Maria. Trzeciego nie mam, więc Diana
 Polly: Jak tak teraz myślę to nie wiem.. Albo Nadzieja albo Kamila :D 

6. Jaka była twoja ulubiona zabawka z dzieciństwa?
 Polly: Ta Da xD












 Tosia: Taki bączek XD

7. Czemu piszesz bloga?
 Polly: Ponieważ chcę zapamiętać każdy sen który mi się śni 
 Tosia: Tak jakoś. Czasem poprawia to mój nastrój

8. Jaki jest twój ulubiony kwiatek?
 Polly; Bromelia
 Tosia: Storczyk

9. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka/ przyjaciel?
 Polly: Julia, Gosia i Ola :D
 Tosia: Tomasz

10. Jakie masz plany na wakacje?
 Polly: Pisać nowe FF :)
 Tosia: Zwiedzic Londyn, zrobic ognisko ze starą klasą. Czyli nic ciekawego...
 Polly : Doh.. To i tak ciekawsze niż moje ...

11. Lubisz mnie? xD 
 Polly: No nie wiem , nie wiem... xD Wręcz Cię KOCHAM <3!
 Tosia: Oczywiście, że nie. Wręcz uwielbiam :D 



Moje Pytania :

1. Lubisz czytać książki ?
2. Co zachęciło Cię do prowadzenia bloga?
3.Jeśli miałabyś zrobić tatuaż to jaki by to był?
4.Ulubiona bajka?
5.Ulubiony serial?
6.Ulubiony aktor?
7.Jest jakaś piosenka przy której płaczesz?
8.Co sądzisz o 'sezonowiczkach' ?
9.Czytasz jakieś tłumaczenia lub sama tłumaczysz? (podaj link)
10.Co skłoniło Cię do pisania takiego a nie innego bloga?

Nominuję :

------------------------------------------------
Nie ma Oli ponieważ zaginęła w akcji :D xD
/Polly i /Tosia 

4 komentarze:

  1. OMG!
    Nie gadaj!
    Ja sobie biorę na trzecie Nadzieja :D
    No chyba, że ksiądz będzie mieć jakieś wonty.
    Niestety słyszałam, że niektórzy księża każą zmieniać to imię na inne.
    Tylko nie wiem czemu... To przecież my będziemy mieć bierzmowanie, a nie oni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie... ja czytałam że często je zmieniają na Maria :D
      /Polly

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację ^.^

    OdpowiedzUsuń