niedziela, 2 marca 2014

Rozdział 1

Otworzyłam oczy i znowu zobaczyłam tą samą zieloność ścian. Już od roku to samo. Wstawanie, śniadanie, prośba o rozmowę i takie tam. To że mam anorekcję to nie oznacza że muszę jeść jak świnia. No dobra jem jabłko na dzień i popijam wodą ale mi to wystarcza w zupełności. Już od roku nie rozmawiałam z nikim. Nawet nie mówiłam ani słowa. Samotność mi wystarcza. Muszę siedzieć z tymi bachorami choć mam 16 lat to jestem na oddziale dla dzieci. Często przychodzą tu jakieś sławy i podobne.
-Georgio oto śniadanie- Pokiwałam wdzięcznie głową
Pielęgniarka wyszła a ja otworzyłam okno i wyrzuciłam kanapki z serem. Mam tylko nadzieję, że nikt nimi nie dostał bo to byłoby dziwne.
-Ge ubierz się szybciutko i ruszaj do sali bo macie dzisiaj gości- Jak zwykle uśmiechnięta pani Francis wbiegła i podekscytowana usadowiła się na moim łóżku. Przejrzałam moją szafę i wybrałam jak na mój styl pogodny strój. No w końcu Gothka się tak nie ubiera :
Założyłam  to i do pierwszych dziurek włożyłam krzyże a do drugich róże. A jaśniej mówiąc w 1 uchu mam 3 Lobe. W wardze mam 2 kolczyki i są one klasyczne. 
 Zrobiłam też koczka w nieładzie 
Podkreśliłam moje oczy eyelinerem i tuszem do rzęs. Jeszcze usta na czerwono i gotowa. Ruszyłam razem z Francis do pokoju dzieci. Usadowiłam się w kącie gdzie były 2 krzesła i nikt nie lubił tam siadać. 
Do pokoju wbiło 5 gości a na ich widok dzieci zaczęły krzyczeć i nawet płakać 
** Yhy.. No to pewnie to jest to One Pedalszyn o którym zawsze mowa** 
-Siemka dzieci! Jak pewnie wiecie jesteśmy One Direction- Powiedzieli chórkiem.
Zaczęli się bawić z dziećmi. Przez dłuższy czas się im przyglądałam. I oni chyba to zauważyli. Jeden z nich powiedział coś do reszty i ruszyli w moją stronę. 
-Hej !- Powiedzieli a ja tylko spuściłam głowę w duł
-Ona nie mówi. To jest Georgia.
Podniosłam głowę i napotkałam zielone tęczówki. Chłopak pomigał do mnie i ja się ucieszyłam że ktoś umie się porozumiewać językiem migowym. (W języku migowym będzie oznaczone + takim znaczkiem)
+Hej 
+Cześć
+Jestem Harry
+Ge 
Reszta patrzyła na nas dziwnie.
+A im co się stało 
+Są zdziwieni 
+Dlaczego
+Bo jeszcze z nikim w ten sposób się nie porozumiewałem 
+To pierwsze koty za płoty
Chłopak dostał sms'a
+Chłopaki się witają i mówią że jesteś ładna 
+Powiedz im że dziękuję i koniec komplementów bo się zarumienię Spojrzałam na chłopaków. 
+Co blondyn ma na włosach Harry spojrzał na niego i zaczą się śmiać 
+Jak wchodziliśmy to Niall dostał kanapką z serem 
+Upss Zaczęłam się śmiać. Francis spojrzała na mnie dziwnie i zwróciła się do chłopaków : 
-Co wy jej zrobiliście ? 
-Poprostu są śmieszni -Odpowiedziałam cicho a Fran zdębiała. Szybkim krokiem ruszyła w stronę lekarza a ja pobladłam. 
+Coś się stało 
+Wszystko się stało 
+O co chodzi 
 +Bo ja.. 
W moim oku nabrały się łzy. Zacisnęłam oczy lecz nie udało mi się wszystkich zatamować. Jedna powoli spłynęła po policzku. 
+Nie płacz
+Łatwo Ci mówić 
+Powiedz mi proszę 
+Bo ja teraz pójdę do domu dziecka i nie chce tam siedzieć 5 durnych lat. 
+Zobaczysz że wszystko będzie dobrze
 +Nic nie jest dobrze
 Wkurzona pobiegłam do pokoju i zamknęłam się w łazience. Wyjęłam żyletkę z tajnej skrytki i zrobiłam kilka cięć na nogach. 
---------- 
--- 
Jest 1 rozdział :3 /Muffin

6 komentarzy:

  1. Super!
    Fajny pomysłz tym językiem migowym XD
    niech nie idzie do domu dziecka
    to takie smutne
    niech dalej sie nie odzywa i będzie git
    Tak wiem jestem rąbnięta XD
    Niecierpliwie czekam na następny rozdział
    jak coś sie pojawi to daj znać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cholercia czytam ten rozdział już trzeci raz i nie moge przestać XD
    pliiiiiis dodaj następny bo nie wytrzymam *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział prawie napisany tylko muszę po wklejać zdjęcia w wg. więc jeszcze dziś powinien być. Mam nadzieję że Cię uszczęśliwiłam tą wiadomością :3
      /Muffin

      Usuń
    2. A żebyś wiedziała ,że poprawił mi sie humor XD

      Usuń
  3. Suuper blog :3 podoba mi sie ten pomysl z jezykiem migowym hahaha niall dostal kanapka xd niech nie idzie do domu dziecka plosse *.* Kocham / Olaa

    OdpowiedzUsuń
  4. No i zostawiam ślad :**
    Miałaś racje to jest boskie<3
    Punkt dla Cb za ten jezyk migowy bo to genialny pomysł :D
    Buziaki:*
    A.

    OdpowiedzUsuń